joi, 2 ianuarie 2014

Sunt cineva.©

De cele mai multe ori, mai mereu incep a spune ceva despre mine, insa termin tot a spune ceva despre voi, despre viata fiecarui. Fac asta pentru ca mie mult mai usor sa vorbesc de cineva, sa-i dau sfaturi, sa-l ajut,  sa-l inteleg, e mult mai greu de cit pare sa fac aceste lucruri si pentru mine, uneori vreau sa ma ajut, sa ma inteleg, sa stiu, si defapt nu mai stiu nimic, nu pot face nimic pentru mine. Stiu ca pot, pot mai mult de atit, dar nu, prefer sa tac si sa merg inainte. Pentru multi, eu le sunt cea mai buna prietena, defapt nici nu le stiu numele de familie, iar ei nici nu stiu pe ce data e ziua mea, multora le pasa de mine, dar isi amintesc atunci cind trebuie sa-mi pese mie de ei. Oamenii ma asculta, pentru ca vorbesc prea mult, si nu stiu sa tac, insa ei asculta doar ce au nevoie, adica nu ma asculta deloc. Nu pot spune multe, pentru ca cind ajung la tema "autocaracterizare" ma stopez, ramin muta, schimb tema, sau vad doar negativ in mine.

Am moment in viata cind vreau, vreau cu adevarat.
Vreau sa fiu mai singura pe mine;
Vreau sa fiu putin mai modesta;
Vreau sa arat lumii ce pot;
Vreau ca lumea sa ma vada asa cum sunt deapt;
Vreau sa fiu mai optimista in legatura cu  "autocaracterizare";
Vreau sa recunosc, cind  am dreptate si cind nu;
Vreau ca toti din jurul meu, sa ma vada asa cum sint;
Vreau ca lumea sa fie sincere cu mine;
Vreau sa stiu cu adevarat ce cred toti dsepre mine;
Vreau sa fac ca imposibilul sa fie posibil;
Vreau sa fiu putin mai dura/severa;
Vreau sa nu fiu chiar atit de moale, si sa fac fata lucrurilor;
Vreau sa fiu EU, adevarata eu.

Imi plac multe lucruri, unul dintre ele e viata, o iubesc chiar, insa eu un stiu cum sa iau tot ce-i mai bun din ea, sa accept ce-mi ofera, sa o pot controla, sa simt ca e viata mea, nu a altcuiva.


Pot fi eu, insa de mai multe ori prefer sa fiu cea pe care voi o vreti, http://ask.fm/KatyaPopescu/answer/106885311124 <-
toti ma iubesc, toti ma considera a fi cea mai pozitiva persoana. Nu dragii mei, nu sunt cea mai cea, nu voi fi, nu am fost, poate in fata voastra asa sunt..insa in fata mea, eu sint doar cineva, cineva care pe viitor, poate ma voi vedea si eu  "cea mia cea".

Intr-un final sunt cineva, cineva care inca nu e singur, care stie ce vrea, dar nu poate, defapt poate obtine aceste lucruri dar nu stiu ce exact ma opreste. Nu stiu de ce am impresia ca odata si odata toti vor vedea cum sint eu adevarata, si nu cred ca vor ramine alaturi de mine, insa nu ma deranjeaza faptul, pentru ca ramin cei ce tin la mine cu adevarat, si stiu ca-i pot numara pe degete, cei ce intr-adevar mau cunoscut, sau intors, m-am bucurat chiar, pentru ca stiam ce  "prieteni" erau.



P.S. Odata si odata acel cineva din interiorul meu, va iesi la suprafata, si veti vedea adevarata mea fata, pentru ca indiferent de orice : Sunt cineva.!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu