luni, 27 ianuarie 2014

Autocaracterizare

Sunt genul de persoana care incearca mereu sa-i faca pe cei din jur sa zimbeasca, dar cind am nevoie eu de un zimbet, nimeni nu-i acolo pentru mine.
Am un zimbet mic, infofensiv, copilaros. Nu folosesc machiaj, sint simpla, pentru mine zimbetul e cel mai bun si machiaj si accesoriu.
Ochii sint plini de viata, ingeniosi, fericiti, tristi. La orice ora a zile in ei poti vede diferite stari, diferite emotii, nu au o stare anume, pentru ca au viata.
Corpul, nu e perfect, nu a fost, si nici nu va fi, la drept vorbind urasc perfectiunea, urasc orice e legat de acest cuvint. E un simplu corp, insa nu cred ca conteaza, pentru ca uneori ma gindesc ca ar trebui sa fac ceva in privinta lui, sa-l mai modelez, sa fie mai "perfect", insa apoi ma gindesc ca se vor gasi persoane sa nu-mi aprecieze corpul dar sufletul.
Sufletul meu, uneori e prea generos si bun, alte ori (ceea ce e destul rar) e insuportabil, in fine depinde de persona. In ultimul timp am invatat sa ma comport alfel cu oamnii, cum? la fel ca ei.
De statura pentru unii sunt inalta, pentru unii scunda, pentru mine sunt nici pre inalta, nici prea josuta, sint exact cum imi place mie.
Pe toate parca le am aranjate binisor, parca nu am probleme, nu simt nevoie ca-mi lipseste ceva, sau altceva.
Sentimentele si emotiile ma cam dau de gol. Sentimente am, ca orice om, emotii inca mai multe, insa de cele mei multe ori, ascund acele sentimente sau trairi ale mele, le ascund pentru ca nu vad motivul sa le dau friu liber. "Da friu liber emotiilor" - mereu spun asta tuturor ce au nevoie de ajutor, insa eu niciodata nu am facut-o, Pun prea mult suflet acolo nici nu trebuie sa atrag atentia, si invers. Emotiile, e ceva mai greu, le stapinesc pentru ca daca ar scapa de sub control, nu as mai fi acea care-o stiti voi.
Visele mele nu au limite, gindul meu e asemenea universului, insa actiunile mele pot spune mai putin depsre ele.
Iubesc, urasc pe cei ce merita,  pe cei ce nu merita, nu aleg cu capul, aleg cu inima, fac ceea ce inima cere.
Fac schimbari pe zi ce trece, incerc sa-mi schimb atitudinea fata de unii, incerc sa am mai multa incredere in mine, pentru ca doar pe mine ma am, incerc sa le detin pe toate.
Caracterul e al naibii de incurcat si ne-nteles pentru toti ce ma stiu, insa pentru cei ce idee nu au cine-s cred ca am cel mai simplu caracter.
Nervii ma calca pe nervi uneori, cind sunt nervoasa cel mai bine e sa ma lasi in pace.
Insa-si eu am partile mele negative, am neajunsurile mele, insa sunt cei ce ma iubesc asa, insa in general sunt un copil cu vise mari, sunt libera, nu am limite, sunt ceea ce simt eu sa fiu, si fac ceea ce simt ca trebuie.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu