vineri, 17 ianuarie 2014

Frinturi din ginduri

Uneori stau si ma gindesc, pur si simplu gindesc, nu conteaza la cine sau ce, nu conteaza pozitiv sau negativ, nu conteaza realitate or imaginatie, e un gind, sunt frinturi din ginduri, nu pot sta 2 secunde sa nu am ceva la care sa ma gindesc, iar cind imi vine o idee trasnet pe loc imi vine alt gind si mai si, si nu stiu pe care sa-l aleg,nu stiu dupa care sa ma conduc, chiar il uit, iar apoi incerc de nenumarate ori sa mi-l amintesc, sa-l traiesc, sa nu fie doar un gind.
Sunt doar frinturi din ginduri, atunci cind ma asez in fata calculatorului si incep a scrie.
Sunt doar frinturi din ginduri, atunci cind spun ceva, iar apoi altceva.
Sunt doar frinturi din ginduri, atunci cind vorbesc fara sa realizez ca ma abat de la tema.
Sunt doar frinturi din ginduri, atunci cind uit ce am vrut sa zic.
Sunt doar frinturi din ginduri, doar frinturi, nu ginduri intregi, pentru ca exprim ceea ce cred ca trebuie, pentru ca sa incep a-mi exprima un singur gind, spun multe, dar nu tot din ce am vrut sa zic. Toate astea sunt doar niste ginduri incurcate, poate au sens, poate nu, nu stiu, scriu ce-mi vine-n cap, scriu doar la ce-mi zboara mintea, dar nu scriu tot, partial, sa fie mai usor pentru mine, dar si pentru voi.
Sunt doar frinturi din ginduri, doar atit, nimic mai mult, ce scriu, ce am scris, ce voi scrie, scriu cu un scop : sa-mi vedeti gindurile cei ce cititi, sa vedeti cum gindesc eu in spatele unui monitor, sa vedeti ca nu sunt doar o fata care poate poza sau scrie comentarii, sa vedeti la ce-mi zboara gindul, sa vedeti punctul meu de vedere asupra unui subiect pe care-l iau.
Sunt doar frinturi din ginduri, atunci cind scriu, nu-mi pun in plan, nu fac schite, scriu in timp de 20-30 minute, scriu doar ce-mi trece in acel moment prin cap, iar apoi stau si ma gindesc ca s-ar putea de adaugat multe, dar fie, acelea au fost doar frinturi din ginduri.
Sunt doar frinturi din ginduri, acum cind scriu asta, cind scriu cuvint cu cuvint, imi vin asa in minte, iar eu le scriu, sa vad la final ce se va primi. 

Sunt doar niste ginduri incepute si ne finisate. Doar atit, nimic mai mult. Defapt sint ginduri intregi dar eu vad doar frinturile, doar ce stiu ca e principal, sunt doar frinturi din ginduri !
.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu