vineri, 10 ianuarie 2014

In loc de ask.fm

De aceasta data nu voi posta nimic deosebit, dar shcimbat, fata de cum scriam pina acum, asta e altceva. ASK.FM <- pentru unii e ceva interesant, unde-ti deschizi sufletul, acolo unde ar trebui sa fii sincer, pentru ca intrebarile ce ti se adreseaza, sunt date cu un scop, la fel cum e si acest site. Desi la drept vorbind ma enerveaza la culme treaba cu "ANONIM", fara acest mic punct, acest site ar fi intradevar un succes. Nu inteleg rostul intrebarilor anonime, e si firesc ca acea persoana nu va raspunde, dar daca e ceva in folosul ei, sau ceva insulte cva de genu, desigur ca vrea sa se arate mare si raspunde, fara sa mai gindeasca raspunde. Da, nu spun, raspund si eu, pentru ca ustura unele cuvinte si nu poti tacea, dar in fata mea, in gindul meu acele cuvinte sunt 0, sunt niste anonimi care sunt sigura ca ma numesc al lor BFF.  Anonimii, prieteni, incetati va rog, ai ceva de zis nu te injosi si te ascunnde sub o bifa, doar spune ce ai de zis, ce-ti place si ce nu, si ma voi starui sa te inteleg, dar asa nu te pot ajuta cu nimic, pentru ca ascunzi in urma unei masti, o masca care ca la teatru imi fata imi zimbete doar pentru 2 zile, iar apoi o scoti, defapt nici nu resesti s-o scoti ca-ti pui alta.
De cele mai multe ori persoanele ajug sa scrie  cu anonim sa spuna ce-l deranjeaza, si se teme sa nu il vada lumea ce poate el defapt, cine e el.

"Pe ask.fm - anonimi;
 Pe odnoklassniki.ru - profiluri false;
 Pe mobil - #31# "

Cam asa stau lucrurile din pacate in ziua de azi, nu toti au acel  curaj sa zica, defapt nu mai spun nimic. Suntem inconjurati doar de ANONIMI si MASTI.



In postarea asta vreau sa raspund la inttrebarile de pe toate 3 profiluri ale mele de pe ask anonime, pentru ca sunt mult asemanatoare intre ele! TOP 10 :)

1. Citi prieteni cei mai buni ai?
#intrebare prosta, eu prieteni am putini, poate nu am, dar "cei mai buni" nu-i nici unul.
2. Te iubesc ♥♥♥
#Multumesc de sentiment anonim)
3.Cum ai facut ca esti asa de populara in sat/scoala/net etc.?
#Eu populara ? Terminati cu intrebarile de genu va rog, sunt sigura ca toti elevii din scoala mea nu ma cunosc, dar tot netu si satu
4.Cum ai facut asa ca toti vor sa comunice cu tine si sa fie intr-o companie cu tine?
#Nu am facut nimic, nu simt acest lucru "toti sa ma vrea in prajma lor", comunica cu mine atunci cind din o 100 de prieteni online sunt doar eu, sau cind au nevoie de ajutor, sau cind n-au cu cine esi.
5.Cum reusesti sa fii mereu pozitiva?
#Raspunsul il vezi dupa poza:



6. http://ask.fm/KatyaPopescu/answer/106885311124 doar stii ca nu-i drept, toti defapt nu te suporta..
#Dragule anonim, stiu asta fara sa-mi zici tu !
7. De ce te tii asa pafasnaia ?
#Pentru ca asa-mi place, si as vrea sa aud in fata, si voi daca credeti ca eu sint "pafasnaia", nu ma streseaza, pentru ca decit sa privesc eu la altii, mai bine ei sa priveasca la mine.
8.Nu-mi place deloc de tine, nu stiu ce au vazut altii
#Sincer nici mie, altii nu au vazut nimic, pentru ca altiinu sunt, toti au aceeasi parere.
9.Scrii asa leva pe blog, ca nii lehamite a citi.
#OK. am spus asta fata de multe persoane "nu postez pe blog ca sa se citeasca, sunt sigura ca-i numar pe degete pe cei ce-au citit macar o postare, fac asta ca-mi place sa-mi expun gindurile in scris decit oral, pare mult mai usor, sunt mai directa Daca tii lehamite nu citi draga, nimeni nu te obliga!
10. Te incalti pe incaltaminte foarte nalta de la anii estea.
#Vaaa rooog, nu-mi mai adresati intrebari referitoare la cum ma imbrac sau mai ales incaltamintea mea nalta, o port eu, ma dor pe mine picioarele, nu pe voi dar cum zice rusul "krasata trebuiet jartv" asa si eu, da cind ma descalt mor, dar defapt nu am mari dureri cind o port, e chiar comod, daca stii cum sa alegi. Treaba mea ce incaltaminte port, va rog am circa 30 intrebari referitoare la pantofii mei, mie imi plac,imi e comod, imi place si o voi face in continuare. + eu n-o port des, la scoala si la alte ocazii, dar sunt domnisoara si firect ca n-o sa port doar ghette.!


Aceastea au fost cele mai raspindite intrebari pe ask (aici le-am scris eu, pentru ca in realitate au 1001 de greseli de exprimare si ortografie, nici eu nu-s profesor dar macar putin ma mai gindesc cind scriu) sper ca daca citesti aici si-ti vezi intrebarea, sa te pui pe ginduri "face sa scrii asa prosti"?
Multumesc pentru atentie :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu