duminică, 16 februarie 2014

Vreaaauuu.♥

Multumita unei persoane (V.G) mia venit ideea sa scriu ce vreau eu acum, ce am vrut, si ce voi vrea la nesfirsit.  
Sunt fata, am gusturi, am dorinte, am idei trasnite, uneori raman si eu socate la felul in care gindesc, insa e firesc, sunt o fata inocenta, cu gindul ucigator, si iubesc sa fiu asa.
Exact in acest moment, adica in momentul cind am vazut intrebarea pe cunoscutul site de voi  "ask.fm" , miau venit in minte 100 de ginduri, si am decis ca ea prea mult pentru ask, si trec la blogg.

Vreau extrem de mult sa vina vara.
Vreau sa urc acum la volan.
Vreau sa maninc ceva dulce la moment.
Vreau sa ma gindesc inainte sa fac ceva.
Vreau sa fiu undeva departe de toate.
Vreau sa incerc sa pot schimba ceva la mine.
Vreau sa gindesc ca un om adult.
Vreau sa nu imbatrinesc.
Vreau sa fiu in bratele persoanei iubite.Vreau sa am linga mine pe cei ce am nevoie.
Vreau sa simt cum imi zboara vintul in aer.
Vreau sa uit bucatile mele negative din viata.
Vreau sa fiu mai singura pe mine.Vreau sa fiu putin mai modesta;
Vreau sa arat lumii ce pot;
Vreau ca lumea sa ma vada asa cum sunt deapt;
Vreau sa fiu mai optimista in legatura cu  "autocaracterizare";
Vreau sa recunosc, cind  am dreptate si cind nu;
Vreau ca toti din jurul meu, sa ma vada asa cum sint;
Vreau ca lumea sa fie sincera cu mine;
Vreau sa stiu cu adevarat ce cred toti dsepre mine;
Vreau sa fac ca imposibilul sa fie posibil;
Vreau sa fiu putin mai dura/severa;
Vreau sa merg cu 220 km/h.
Vreau sa zbor.
Vreau imbratisari.
Vreau sa fiu inteleasa asa cum vreau eu.
Vreau sa tina unele persoane la mine, la fel cum tin eu la ei.
Vreau sa ma distrez non-stop.
Vreau ca anonimii de pe ask.fm sa aiba curajul sa-mi spuna tot ce cred in fata, si nu doar ei.
Vreau sa pot sa tac.
Vreau sa fie totul asa cum imi place mie.
Vreau ca lumea sa nu mai fie asa grabita, si sa mai observe lucrurile din jur.
Vreau ca fiecare dintre noi sa atinga scopul care si la pus.
Vreau sa fiu respectata de toti.
Vreau sa calatoresc in jurul lumii.
Vreau sa incetez sa ma supar de la orice nimic.
Vreau sa fiu inteleasa asa cum cred eu ca trebuie.
Vreau sa nu ma indoiesc de nimeni in nimic.
Vreau sa pot uri la fel de mult cum pot iubi.
Vreau sa merg exat acum la o super mega party.
Vreau sa ma simt intr-adevar fericita, iubita, dorita si nu in ultimul rind speciala.
Vreau, doar vreau, nimic mai mult.

In general asta-i parte, adica cele mai importante lucruri dorite de mine. Cam atit.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu