miercuri, 26 februarie 2014

Nu vreau sa fiu perfecta

Fac multe greseli, poate chiar prea multe, nu realizez ce si cum fac, nu fac totul cum trebuie, si totusi exist. Nu sunt perfecta, nu vreau, pentru ca daca voi fi perfecta voi inceta sa exist. Desi ma remarc doar prin lucruri trasnite, imi place asta, pentru ca a fi putin mai calma, nu mi se potriveste cit si exteriorului, cit si interiorului. Prefer sa fiu asa cum sint, uneori cu zimbetul pina la urechi, uneori cu lacrimile pina-n pamin, sa fiu eu. Sa fii perfect e greu, dar pentru mine e deloc interesant, e ceva ce multi cauta si vor sa posede, insa pentru mine, e o bataie de cap. Sa fii perfect, trebuie sa le ai pe toate, orice capitol din viata ta, sa fie ideal, sa fie exact cum scrie cartea. Nu e interesant deloc, daca sa fim perfecti ar fi sa fim toti la fel, toti cu aceleasi maniere, toti cu aceleasi ginduri si exprimari, toti cu aceeasi tinuta, pina si starea de spirit va fi la fel, va fi perfecta, insa intr-o lume perfecta eu as prefera sa fiu defecta, vreau sa fac totul diferit, vreau sa fac totul asa cum imi place mie, sa gindesc diferit, sa ma simt diferit, sa fiu diferita. Desi, putin cite putin, imi reuseste acest lucru, toti se indreapta spre perfectiune, sa fie mai seriosi, sa fie mai modesti, sa fie perfecti. Niciodata nu mia trecut prin cap, sa fac ceva perfect, chiar si tema de acasa, chiar si cind scriu pe blog, chiar si in viata de zi cu zi, am decis sa fac greseli prin care sa ma remarc, pentru ca stiu ca sunt persoane care vor sta intr-o parte, si-mi vor intinde o mina de ajutor, sa ma ajute sa merg spre perfectiune, insa cu capul sus, stiu ca voi merge si fara ajutor, si totusi nu voi fi perfecta pentru ca intr-adevar nu doresc acest lucru. Uneori chiar ma gindesc, cum as fi eu perfecta..desi mie foarte greu de imaginat, ma gindesc 2 minute, si cind vad, incetez indata, pentru ca ar fi o nebunie sa fiu eu perfecta. Sunt persoane care sunt in stare care-mi accepta si iubesc imperfectiunea mea, insa sunt care inca asteapta ca eu sa ajung  la acest rang.
Deci, nu vreau sa fiu perfecta, vreau sa raman asa, cu toate defectele mele, pentru ca asta ma face diferita, ceea ce-mi la place la nebunie, sa fiu cu totul diferita, sa nu fie nimeni  ca mine, si la rindul meu sa nu fiu ca nimeni. Cine vrea ma iubeste si asa, cine nu vrea, va las sa cautati perfectiunea mai departe, pentru ca la mine niciodata n-o sa vedeti nimic de genu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu