luni, 10 februarie 2014

In stil KP


pentru cei ce nu stiu KP - Katya Popescu (numele meu)



Sa incep cu "a fost odata..." e o istorie veche deja, e ceva cunoscut de toata lumea, e ceva ce toti au vazut, si toti vor vedea, insa stilul KP mereu a vrut sa fie 1 din miliardele exemple existente, si aici tot a vrut sa fie in stitlul meu, sa fie neobisnuit, sa fie ceva inrepetabil. Iubesc sa incerc multe lucruri noi, sa le probez pe toate, chiar daca am nevoie sa astept pentru a dobindi ceva, astept cit e nevoie, chiar daca e o perioada destul de serioasa, oricum, cind vine momentul o fac in stil KP, fac acel lucru (daca e ceva cu ce pot sa ma laud) il fac memorabil, il fac sa se tina minte ca un lucru nebunn, in sensul bun al cuvintului. Sa arat lumii greselele mele, sau sa le spun despre necazurile mele, nu este nici pe aproape in stil KP, nu e in stilul meu sa demonstrez lumii ca pot pierde, ca pot si eu cadea, ca pot si eu plinge, ca pot si eu ramine singura, e in stilul meu cu totul altceva, eu mereu am fost eu, niciodata singura in public, insa moral, ma simteam nu gingura doar cu persoanele care intr-adevar stiu ca sunt pe placul meu, care sint si eu cit de putin in stil  KP. Insa-si cunoscuta cintareata Katy Perry cunoscuta ca si KP, e si ea in stilul meu, cind trebuie e cineva demn de multa seriozitate, insa uneori ea "soo crazyyy". In piesa ei "ROAR"  e exact stilul KP, cit si Katya Popescu, cit si  Katy Perry. E foarte nebuna, e buna-nebuna, e piesa ce ma descrie pe mine, sit ca ea e acea piesa care e exact pentru mine, e stil KP fara sa stai si sa te gindesti, si de data asta vreau sa vorbesc de mine, ma reprezinta prin faptul ca nu am frica de nimic, chiar poate ca am, pe timp o controlez, si incerc so tin in mine, sa nu simta nimeni ce simmt eu dupa zimbet. Sunt putin cam "saritica", insa in stil KP sunt nebunaaaaaaaaaaaaa, si asta-i putin inca din cite poate KP.
Hmmm...multi insa imi spun ca ma simt prea mindra, ca mi se pare ca mie totu-l mie permis, ca ma sacot mai presus ca oricine, ca am dreptul la tot. Asa si este, nu ma sfiesc sa recunosc, pentru ca nu inteleg pentru ce mai traiesti daca iti comanda cineva "nu fa, nu atinge, nu te uita, nu respira"...Nuuuuuu....asta nu e deloc in stil KP, da si eu pot sa gresesc, insa eu invats din propriile'mi greseli, si fac toate astea pentru ca traiesc odata, si trebuie sa savurez aceasta opurtunitate, si cred ca merita sa traiesc din plin. Si stai ca par "pafasnaia", ceea ce sunt defapt, si multi cred ca mereu atrag atentie doar la mine, ca vreau sa fiu mereu in centrl atentiei, eu aceste lucruri nu doar le vreau, eu ma starui sa le dobindesc, chiar daca uneori cad, ma ridic tot cu-n zimbet inselator, cu niste ochi vistori, si cu jumate de lacrima in ei, care nimeni n-o vede. E in stil KP sa fie asa cum este ea, sa fie KP, sa fie ea, si cu toate visele ei nebunesti, cu toate ideile ei trasnite, sa fie spontana, sa-si faca schimbari importante in ultimul minut, sa ma relaxez total, si sa ma gindesc cum ar fi "altfel". Altfel de viata, desigur ca pot avea, una mai linistita, una mai calma, una ca la toata lumea, insa nu, eu prefer sa traiesc asa cum imi planuiesc eu, adica nu chiar imi planuiesc, ina sa fie totul spontan, sa am de invatat, de pierdut, insa tot eu voi cistiga.

Kriminala in ginduri;
Atragatoare fizic;
Trista doar in interior;
Young forever;
Ametitor de mindraa;

Perfecta mai putin putem spune;
Optimista;
Persoana mereu cu capul in nori;
Energetica din toate punctele de vedere;
Stranie in mai multe lucruri;
Kreativaa, si mreu plina de idei.
Unica pentru simplu fapt cum sunt.

Heiii, e stilul meu, e stilul KP, si nu renunt la el, nici macar cind va trebui sa renunt la P...oricum in suflet eu ramin KP, pentru mine si pentru toti ce-o cunoscc ! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu