duminică, 15 decembrie 2013

Zimbesteeee.♥



Cel mai dulce cuvint auzit vreo data, acel cuvint ce te face fericita...Zimbetulll : )
Ceva ce nu se reda, ceva ce nu toti o simt cu adevarat, ceva ce acopera multe, insa reda de doua ori mai multe, un simplu zimbet iti da culoare vietii, iti da curaj, te face deosibit(a)..Zimbim atunci cind suntem fericiti, atunci cind cistigam, cind iubim, cind avem motive...insa e atit de minunat sa te fii cu zimbetul pe buze, incit indiferent de orice situatie, nu te poti abtine din a zimbi, e ceva ce nu controlam...Urim, pierdem, uitam...totusi zimbim, zimbim pentru ca asa e firea omeneasca, asa sunt eu, indiferent de orice zimbesc, simplu, ciudat...zimbesc, uneori pare chiar ciudat de tot, insa nu-mi pasa..Eu zimbesc, nustiu cum si de ce, insa zimbesc, fara motive, fara nimic, doar zimbesc si mi se pare ca totul e perfect.

Daaa...nu neg faptul, uneori zimbesc preaa mult, uneori si eu sunt satula de minee, insa nu-mi inchipui ce zic ce-i din jur, defapt nu ma streseaza taree, cine ma vorbeste, le zimbesc frumos in fata, mai mare razbunare nici nu poatee fi..In fiecare zi se gaseste o persoana sa-mi zica "Se spune ca cine zimbeste, viata i se prelllungeste...se pare ca tu vei trai vesnic"...Banal, dar adevarat, nu cred ca sunt persoane care ma cunosc fara un zimbet pe buze pentru macar 2 minute, defapt e greu de imaginat pentru unii, insa mereu mi-am pastrat calmul, si cu-n zimbet, cit de greu n-ar fi, continuii, visez si realizez multee.  ciudat sa vezi pe cineva sa-ti priveasca in ochi si sa inceapa a zimbi, chiar foarte ciudat, insa eu zimbesc de la orice nimic...uneori chiar si de la nimic pot sa incep a ride in hohote, apoi ma intreb "de ce mai rid acum?"..Nu..nu gasesc raspuns, insa las totul balta, si zimbesc in continuare...

Nu-mi inchipui o zi, din viata mea, fara macar putin zimbet pe fata, insa ce sa mai zic de cei din jur, nu cred ca e usor de crezut... Uneori cad pe ginduri..sincer sa zic, nu am nici o mimica, nimic, trece 1-2 min si aud vorbele "parca n-ai fi Katea fara zimbet pe fata, cu totul alta persoana" la care eu incep a ridee, si incep a ride si cei din jur. Am multa energie pozitiva, ginduri mortalee, actiuni ne ginditie, insa zimbesc si e cu totul alta atmosfera.

Nu inteleg, cum o singura mimica a fetei poate schimba un intreg om, ma refer la mine, cu zimbet pe buze sunt euu, sunt libera, sint cineva...insa pur si simplu stind, am aceleasi ginduri, intentii, si alte chestii, insa persoanele din jurul meu nu inteleg ce se petrece, nu isi dau seama, ca e tot aceeasi persoana, tot eu : )  sunt cineva indiferet de mimica fetei, indiferent de circumstante...!

Lumeeeee, zimbitii citt va tine gura, sufletul, mintea..! Zimbiti, fara motive, fara ginduri, fara a gindi, simplu zimbeste, si vezi ca totul in jurul tau prinde viata, prinde culoare, e ceva ce creezi tu singur..Zimbesteeee - Lumeaa te iubeste, asa cum esti, insa cu un zimbet cald, poti spune mai mult decit cu 1000 de cuvinte...

Acum indiferent de ocupatia ta la moment, cind citesti asta, simplu zimbeste, fii tu insati, uita de seriozitate, uita de stress, uitaa...un singur lucru ia-l aminte...ZIMBESTE <3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu