sâmbătă, 28 decembrie 2013

In asteptare ♥


Putin, inca putin, foarte putin, defapt e prea mult de asteptat cind stai si astepti cu sufletul la gura ceva, mai sunt citeva clipe pina la sosirea noului an, insa suspansul si asteptarile ne face sa credem ca a mai ramas o eternitate. 
Azi am impodobit bradul (28.12)...o senzatie uimitoare, ma uitam la el si zimbeam, eram coplesita de maiestria lui, era o senzatie uimitoare, pina nu-mi impodobisem bradul nu intelegeam exact astept cu adevarat eu oare Anul Nou?...insa stind intr-o parte si privindu-l am inteles ca vreau asta cu orice pret, vreau magie, vreau poze, vreau amintiri, vreau persoane dragi alaturi, vreau sa fie mai repede noapte sa aprind luminitile, vreau sa rasune muzica la maxim, vreau focuri de artificii, vreau si astept cu nerabdare seara de revelion. Nu stiu ce e in gindul meu, e doarr nebunie, nebunie curata, vreau ceva sa se tina minte, sa fie o intimpinare a noului an asa cum se cuvine. Am doar ginduri criminale in legatura cu seara de revelion. chiar daca o petrec acasa, in sinul familiei, vreau s-o fac sa se tina minte. singur ca daca voi petrece acasa, nu va fi acea senzatie, nu vor fi acele ginduri/actiuni care le poti face cu prietenii, insa fie, acasa e locul unde inima trage cel mai mult, si sint sigura, c asteptarile mele nu sint in zadar.
Astept, astept, astept.......M-am saturat sa tot astept, vreau mai repede sa vina momentul mult asteptat, sa sarbatoresc, sa fiu fericita, sa zimbesc, sa-i imbratisez pe toti cei care-i iubesc...firesc in acel moment n-o voi putea face, insa a-2-a zi, nimeni din scumpii mei prieteni cu care voi da ochii nu vor scapa fara cite un big hug de la mine.
Pentru mine anul 2014 vine ca un inceput nou, inceput nou insa persoanele ce fac parte din trecutul meu, pentru ca fara ei nici nu vreau sa privesc in viitor.
Heyyy-hey-heyyyyyyy, inca putin-putin, si se incepe.Astept, pentru ca altceva nu-mi ramine nimic de facut.

Stiti ce mai lipseste pentru intreaga fericire.? :(
Zapadaaaaaa...fara ea magia sarbatorilor de iarna nu are acel farmec, e ca si cum ar fi o sarbatoare obisnuita. Revelionul e o sarbatoare care nu se remarca doar prin luminite colorate, ci prin frigul de afara si intri in casa la cald, prin lunecusul pe care-ti fug  picioarele si cazi jos, pe cararusa unde ne dam cu saniile, bulgarii de zapada care zboara de-asupra capului, daaa, asta e magia iernii, asta-i toata sarbatorea, iar zapada o completeaza perfect, doar ca anul acesta nu ne putem bucura asa.
Sperata moare ultima, au ramas numarate zile pina la momentul asteptat, sa nu lasam capurile in jos, cine stie poate aceste citeva zile ne vom bucura de putina zapada.

Sunt in asteptareaa Anului Nou, dar si mai mult astept sa vad cum din cer cad puncte mici, albe, pe virful nasucului, sa simt atmosfera de poveste, sa incerc sa traiesc povestea vietii mele.  Acesete vise imi dau sperante, si gindindu-ma la ele, vreau, si vreau, si iar vreau.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu