sâmbătă, 21 decembrie 2013

Emotii.



Am coprpul unei femei si emotiile unui copil, ceea ce sunt defapt. Vreau sa gindesc si sa actionez ca un om adult, insa trairile si emotiile mele ma dau de gol, si ramin acel copil cu suflet visator. Fiecare dintre noi are o dorinta, dar si o temere in legatura ce asta, ceva ce-l opreste. Singuri sintem pro si contra noastra, singuri ne intelegem si ne apreciem, si tot odata singuri ne criticam si ne distrugem sperantele.  Deseori emotiile ne joaca feste, de cele mai multe ori ne duc in eroare, ne opresc si nu stim cum sa procedam. 
Eu privesc lumea doar pozitiva, in tot negativizmul vad pozitiv, si de aceea, iesirea mea din aceste situatii este sa zimbesc, si sa ma prefac ca totul e conform planului si imi iese totul.!:))
Cu totii avem temerile noastre, asta e si fresc pentru oricare dintre noi, trebuie sa trecem peste ele.
Deseori avem curaj sa spunem multe, spunem acele lucruri cind suntem singuri, cind nimeni nu stie ce vreai sa spui tu defapt, un monolog interior, un jurnal de viata personala, unde ne exprimam direct si sincer toate gindurile, ideeile si tot ce tine de noi, insa in public unii abea scot un sunet, nici nu le simti prezenta, nu dau friu liber emotiilor si sentimentelor.
Nu-i pot intelege, eu nu pot sa tac, chiar cit de greu n-aar fi zic ceva, chiar daca nu zic pin`la urma, spun ceva cu un scop, spun sa nu tac. Emotiilor le place sa faca haz de noi, sa ne puna deseori intr-o lumina prosta, greu e sa le controlezi si sa stii ca totul e OK.Uneori tot ele ne scapa de unele lucruri, ceea ce e mai rar, mai mult ne duc in eroare.!

Chiar eri, esind pe scena am inceput sa ma panichez, si rideam, nu stiem ce sa fac, cum sa fac, sala ridea (ridea pt. ca era o sceneta comica) eu nu stiam cum sa fac sa nu rid, eram unul mia caraghios ca altul, m-au coplesit emotiile, si putin mam pierdut, apoi incepind a vorbi, ma simteam mai usurata. A fost greu, insa a meritat, sala a ris cu pofta, si noi am avut placerea sa vedem sustinatorii bucuror, aplaudindu-ne, stiam ca am facut o treaba buna : )

Lasa-ti emotiile de-o parte, ginditi-va la voi si la visele voastre, nu va uitati la micile obstacole ce va stau in cale, ele vin atunci cind trebuie si pleaca cind hotarasti tu astta)

Fii tu insati, si totul o sa-ti mearga ca pe roate.!

2 comentarii: