sâmbătă, 7 decembrie 2013

Success.


Incepem treptat, pas cu pas, gind cu gind, fapta cu fapta, realizari, esecuri, intr-un final ajungem la dulcele gust al succesului. E ceva ce nu incepe azi si se termina miine, e ceva ce perfectionezi pe timp ce trece, e ceva ce-ti da puteri sa mergi inainte indferent de orice cazatura, iti da sperante,  iti da incredere in sine, ceea ce importa cel mai mult. Greseala cea mai mare, este cea care-ti poate schimba viata, cea care te discurajeaza, acel sentiment cind crezi c totul a luat sfirsit, acel moment cind crezi ca nimic nu mai e posibil...e cea mai mare greseala "sa te lasi invins cind  stii ca poti invige", asta-i cea mai mare greseala...e ceva care nici eu, nici tu, nici ei nu pot schimba, e acel sentiment de dezamagire, e ceva ce te distruge moral, insa demontreaza ca tu esti altcineva, si ridica`te atunci cind toti se asteapta mai putin, atunci cind e momentul, atunci cind inima cere, cind esti 100% convinsa ca reusesti, si e cu totul altceva,  nici nu realizezi ca ai atita forta in tine, nu te mai recunosti, te vezi pe tine si adversarul tau, iar el nu vede in tine acea disperare, acea dezamagire, cede in ochii tai curaj si incredere, stie ca nu mai are sanse, treptat ajungi la succes, insa tu hotarasti daca vreai asta cu adevarat..!

Azi am avut o experienta neobisnuita, am cazut (traume chiar am avut), am incetat sa sper, insa echipa ma miscat inainte, mia deschis ochii, mi-au spus ca pot mai mult de atit, si la drept vorbin asa a si fost. Am vrut sa renunt, am crezut ca nu are rost sa continui, am crezut c nici nu trebuia sa incepem tot ce a fost, insa ele, mi-au amintit prin cite momente grele am trecut si intr-un final am recaptat acea incredere, indiferent de durere, am prins curaj si am inceput putin mai serios, nustiu cea fost, insa intr-un moment am simtit ca noi suntem un intreg, si noi putem mai mult de atit, treptat am ajuns si la succes, greu dar am ajuns.!

Credeti in voi, pentru ca altcineva te poate sustine doar cu citeva cuvinte, patrunde in esenta acelor cuvinte, incercati sa fiti voi, incercati sa nu lasati capul jos, sau chiara daca s-a intimplat, la un moment dat ridical, sa vada lumea de ce esti in stare, sa fii una cu echipa, sa  ai curaj, sa vezi punctele acumulate de tine, si sa incerci sa schimbi ceva, ceva care-ti apartine..! Sint sigura ca perfecind ceea ce poti, vei fi cineva la care nici nu visai. 

Succes, succes si iar succes, iata unde trebuie sa ajungem noi...!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu