marți, 11 martie 2014

No limits...☼

Nu am limite, nu vreau sa am, nu am avut, si nici nu voi avea, vreau pacate, vreau libertate. Libera de voi, libera de tot cei in jur, libera de mine,  libera in intreg sens al cuvintului. Cerul e limita, insa pentru mine nici intreaga galaxie nu reprezinta o anumita limita. Stiu cind trebuie sa ma opresc, si cind trebuie sa merg, insa eu merg la infinit, chiar daca acest drum e plin de pericole, vreau sa vad, unde se sfirseste caltoria mea prin viata, unde se sfirseste libertatea mea. Nu am limite, doresc sa le incerc pe toate fara a duce cont de nimic, fara a asculta reguli, fara a trai cum va place, traiesc fara limite, traiesc libera.
Paote, am si eu limitele mele, insa odata ce ajung la ele, intorc ceva, si fac drumul in fata infinit. Viata cu limite, e ca si cum ai trai pe placul tuturor, dar nu pe placul tau, le-ai face tuturor o favoare, si tie nu, desi pina acum am avut aceste limite, de azi, uit de limite, uit de voi, uit de toti, si ma am pe mine, si merg, fara sa opresc.
Odata ce am inceput a uita de limite, nu ma pot opri, si vreau din ce in ce mai mult, si vreau sa ajung dicolo de limitele mele, dincolo de cuvintele voastre si dincolo de imaginatia mea. Imaganatia mea...ea sigur nu are limite, uneori si eu raman uimita de felul in care actionez sau gindesc. Nu mia placut sa fiu o persoana obisnuita, si mereu sint in evidenta, mai ales prin faptul ca nu am limite.
Nu am limite in ginduri.
Nu am limite in fantezie.
Nu am limite in cuvinte.
Nu am limite in viteza.
Nu am limite in dragoste.
Nu am limite in ura.
Nu am limite in emotii.
Nu am limite in vise.
Nu am limite in sentimente.
Nu am limite in dorinte.
Nu am limite in distractie.
Nu am limite in optimizm.
Nu am limite in nimic.
Nu am limite sa fiu euu.
Nimic nu ma incurca sa nu am acele limite, si chiar daca o va face, e temporar, limitele sint infinete, limita mea, sunt eu, iar eu nu am limite. Uneori cred ca e timpul sa ma mai opresc putin, insa ceva imi arata ca nu trebuie sa ma las, sunt sigura, ca daca ma voi opri, va fi destul de greu sa continui, si prefer sa continui la nesfirsit, pentru ca KP nu are limiteeee..)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu