miercuri, 12 martie 2014

El...♥

Astazi, exact acum, simt nevoie sa scriu despre el, desi am asteptat o zi intreaga, sa vin si sa vorbesc aici depsre el, pentru ca toata ziua, toti mau auzit si mau vazut in al 9-lea cer, motivul fireste fiind EL.
Deci, e el, e unicul, e cel mai cel, el ma incalzeste, si tot el ma raceste, el ma iubeste, el ma lumineaza, el ma caoloreaza, el imi da motive sa zimbesc, si motive sa fiu trista atunci cind pleaca, tot el e motivul nebuniei mele, tot el ma atinge pina in suflet, si inima bate din ce in ce mai tare, si sunt din ce in ce mai fericita, si zimbesc si mai mult, si ard de nerabdare sa stau cit mai mult in fata lui. E unic, ca el nimeni nu-i, n-a fost, si nu va fi, pentru ca e el, e doar al meu, in mare parte si al vostru, insa eu il vad doar al meu, e ideal, e ciudat insa poate chiar il iubesc, desi, e impossibil, oricum, inseamana ceva pentru mine, inseamna ceva poate pentru multi altii ce-l vad, insa pentru mine, e sursa de energie, e sursa de insipartie, e motiv de nebunie. Stind in fata lui, pe minut imi vin o mie de ginduri si idei trasnite, mii de fantezii la care doar eu ma gindesc, mii si mii de actiuni care vreau sa le fac in prezenta lui, pentru ca fara el nu pot,fara el eu nu sunt eu, nici lumea n-ar fi asa cum este, pentru ca el intr-adevar e ceva, ceva foarte important pentru mine, ceva fara de care nu-mi imginez ca nu pot merge mai departe.El e motivul fericirii mele, el e motiv dispozitiei mele maximale, el e o parte din mine, el e nebunia mea. E el, e al meu, si pun pariu, ca vreti sa stiti cine-i ? :D
E ell, e soaaaareeeelleeeeeeee....☼
E acela care e totul pentru mine, e acela care ma imbuneaza in clipe proste, si e acela care imi sterge lacrima cu o raza calda, e acela care sta uneori ascuns, insa in inima e mereu prezent si ma incalzeste.
Daa...azi a fost o zi BOMB...Toti nu-si dadeau seama cine-i el, de ce sunt asa fericita, cine cu ce ma bucurat, desi e el, e soarele, e motivul meu de bucurie, e motivul meu de nebunie, e motivul meu sa fiu euu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu