duminică, 24 noiembrie 2013

Prietenie.


Ce este acela, sau mai bine spus cine este acela care-l pot numi "Prieten adevarat"...?
De multe ori m-am tot intrebat asta, dar oricum nu realizam asta. Zi de zi, imi pun aceeasi intrebare "Cine imi e adevaratul prieten si cine e dusmanul care se ascunde in umbra unei masti zimbarete?". Un prieten adevarat iti vede prima lacrima, pe a doua o sterge, iar pe a treia o opreste, pentru ca cine iti e prieten cu adevarat nu e cel care va fi alaturi cind te vei simti rau, dar e acel care indiferent de orice situatie, cu orice pret va inerca sa-ti aduca un zimbet pe buze. Acum sa deschid putin parantezele si sa scriu putin de sinceritate. Greu este de gasit in zilele noastre o persoana sincera si de incredere. Nu exita prietenie acolo unde nu exista respect si sinceritate. Multi rostesc cuvintul Prietenie, dar putini il inteleg. Nu toti realizam ce inseamna asta cu adevarat, pentru ca nu toti au dat peste acea persoana care-o pot numi "prieten adevarat". Prieten iti este acel care tete ajuta sa te ridic cind ai cazut intr-o prapastie din care crezi ca nu mai iesi, insa el crede in tine atunci cind tu ai renuntat sa mai speri. Doar un prieten adevarat poate vedea tristetea din ochii tai, in timp ce ceilalti se lasa pacaliti de zimbetul tau. Ca orice si oricine nu sunt doar lucruri pozitive aici...evident este ceva, cit de putin nu ar fi, dar esti si negativ.
Prietenul Fals, este persoana care se preface ca  fiind cea mai apropiata, pentru ca prietenul fals este mult mai periculos decit un dusman, niciodata nu stii la ce te poti astepta de la el. Niciodata nu mia fost frica de inamicul care ma ataca, imi era frica de prietenul fals ce ma imbratisa.
Acum  sa las negativizmul la o parte, pentru ca nu vad sensul sa vorbesc despre acei prieteni care uita de mine mai mereu...
Revin iar la partea pozitiv. Cum am mai zis nu-mi pot reda toate gindurile aici, pentru ca oricum aeste putin, din ce spun eu..
Da am si eu prietni adevarati, dar dar sa nu uitam de cei falsi, majoritatea sunt din aceasta categorie...cum s-ar mai zice "Cine este prieten cu toti, nu este prietenul nimanui." Insa in ultima perioada in viata mea au aparut citeva persoane carora le datorez multe, care iindiferent de situatie  ma asculta si ma inteleg. Pentru noi nu conteaza in ce maniera ne-am imprietenit, conteaza ca suntem de nedesparitit. Nimeni, nici chiar eu n-as putea exista fara prieteni, pentru ca un prieten adevarat e greu de gasit, dar si mai greu este sa-l pastrezi alaturi. Pentru mine un prieten adevarat nu poate fi descris in cuvinte, pur si simplu e adevarat. Mai bine sa-i dezamagesc pe cei care nu au incredere in mine, decit pe cei care au, pentru ca daca ei zimbesc - zimbesc si eu, iar daca ei au esecuri, mereu le voi fi alaturi atunci cind vor avea nevoie. In viata de multe ori nu conteaza unde te alfi, ci pe cine ai alaturi, deoarece fiind sigur ca ai persoanele potrivite alaturi, poti ajunge mult mai departe decit ti-ai propus. Nu...N am multi prieteni, insa mie imi ajung acestia care-i am pentru ca stiu ca ei imi sunt alaturi nu doar azi si miine..!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu